יום שישי, 31 באוקטובר 2014

"סליחה? על מה את ממליצה?" - אוקטובר 2014

מבחינתי, אוקטובר היה חודש מצוין!

אני יודעת שלא כולם מרגישים ככה בגלל כל החגים שהיו, ועייפו, והשמינו, אבל היה לי ממש כיף לבלות עם המשפחה ובמיוחד עם בעלי שאני בקושי זוכה לראות ביום יום בגלל לוחות זמנים לא חופפים (סטודנטים עובדים וזה).

אוקטובר היה מבחינתי מצוין גם מבחינת המוצרים שרכשתי והשתמשתי בהם על בסיס יומי מרוב התלהבות! החודש לא חוויתי קניה גרועה של מוצרים וזאת כבר סיבה למסיבה.

לצילומים הצטרפו שני ינשופים, החיה האהובה עליי באקססורייז, ששניהם נרכשו בחנויות שונות בפראג :-)

אז מה אהבתי החודש?

1. קרם CC של קליניק
אני בן אדם שלא חובב טרנדים. לא רק שאני לא חובבת טרנדים, אני גם בדרך כלל שונאת אותם ורק אחרי שהם עוברים אני נזכרת שאני דווקא מחבבת אותם מאוד (היי נעלי אוקספורד). גם באיפור, אני מאמינה שצריך להתאפר לפי איך שמחמיא ולא לפי מה שהולך. הטרנד עכשיו הוא איפור לא מאט? סבבה, אז יחד עם העור השמן שלי בואו תטגנו עליי חביתה ונסגור את הסיפור. אז למרות שעכשיו כולם חמים על BB, CC ושאר צירופי אותיות, אני לגמרי קפצתי על הטרנד ורכשתי את קרם ה-CC של קליניק שהוא לא פחות ממצוין. הוא קליל אך נותן כיסוי בינוני ומעלה, נמרח בקלות ומתמזג עם צבע העור בשלמות. ועוד אחרי הכל - גם עמיד. 
מחיר: 146 ש"ח לאחר מבצע.

2. קרם ידיים של ללין בריח Monoi
אז אחרי שקראתי על המיתוג מחדש של ללין, מבחינת אריזות, ריחות ומוצרים, החלטתי לבחון את הסוגיה בעצמי. לאחר שעברתי ריח ריח וגיליתי שמכל המגוון אני אוהבת רק שניים - Monoi ו-Ocean, קיבלתי את קרם הידיים והסבון בריח הראשון ואני פשוט מאוהבת בריח. הסבון מגיע בצורת קצף שעל פניו זאת אטרקציה נחמדה אבל מצד שני לא באמת מרגיש שניקה משהו, אך הקרם ידיים נספג במהירות והריח נשאר עליהן לאורך זמן..
מחיר:39.90 ש"ח (מחיר מלא, אבל קיבלתי אותם במתנה מקופון של איתוראן)

3. סומק ג'ייד בגוון 25 - Woodberry
את הסומק של ג'ייד רכשתי לאחר שהתפרסם בכל מקום אפשרי, תחת מבצע של 49 ש"ח בלבד. בימים שההתארגנות שלי צריכה להיות מהירה במיוחד, הוא מתפקד גם כברונזר וגם כסומק בגלל הצבע המיוחד שלו, מספיק כהה כדי להיות ברונזר, אך מספיק מאיר בשביל לתפקד כסומק. הוא ממש מחזיר את החיו‎‏‎‏‎ת לפנים ונשאר עמיד לאורך כל היום.
עלות: 49 ש"ח במבצע.  

4. מסקרה אקסטרה דימנשיין 3D של מאק
על אף שיש מסקרות זולות יותר בשוק שעושות את העבודה מצוין, הייתי חייבת להבין על מה המהומה מהמסקרה המדוברת של מאק והאם היא באמת כזאת טובה. אז כן, היא באמת כזאת טובה. היא ממש מאריכה ומעבה את הריסים, לא משאירה גושים, אין צורך לחזור על כל עין המון פעמים על מנת להשיג את האפקט הנדרש. עם זאת, כמו שציינתי יש המון מסקרות אחרות בשוק שעולות הרבה פחות ממנה אז אני מאמינה שאנצל אותה הרבה כי במחיר שלה לא ארכוש אותה שנית (מקווה שאעמוד בהבטחה הזאת).
עלות: 110 ש"ח.


5. ג'ל לחיטוי הידיים סבון של פעם בריח Pink Cotton
כנוסעת מתמידה בתחבורה הציבורית לפחות ארבע פעמים ביום (!), וכאדם יחסית סטרילי, אני נוטה להיגעל לעיתים קרובות מידי מהעובדה שנגעתי בפעמון "עצור", או סתם בידיות כדי לא ליפול. קיימים המון מוצרים בשוק תחת ההגדרה "אלכוג'ל" ועם רובם הגדול אני בסדר, במיוחד עם אלה של Bath & Body Works, אבל כאלטרנטיבה שניתן להשיג בארץ - סבון של פעם. 
מחיר: 22 ש"ח.


6. ספר 52 פיתויים/ מאת: בטי הרברט
אני חייבת להודות שאני לא חובבת ספרים מהסוג של הסיפורת. כל ספר שנפתח ב:"תכירו את ..." לא רוצה. לא רוצה להכיר את יוני/ציפי/ברכה וחדוה. אני יותר אישיות של ספרי עיון, כאלה שמעלים נקודות למחשבה ומרחיבים אופקים (אחד האהובים עליי "על הדברים החשובים באמת" של פרופ' חיים שפירא). עם זאת, הספר הזה הוא פשוט מהמם. הוא קליל וזורם בטירוף שפשוט לא רוצים להפסיד. סיימתי אותו (367 עמודים) בארבעה ימי חג. מדובר באישה בשנות ה30 לחייה, ולאחר שנשואה כבר עשור לבחיר ליבה היא מחליטה לרענן את התשוקה בזוגיות ולא בקטע של "50 גוונים של אפור", אלא בצורה הכי טבעית. אמנם יש בספר תיאורים מאוד מפורטים של סצנות אינטימיות אבל שום דבר לא נכתב בגסות או וולגריות אלא בצורה המצחיקה ביותר. כיף, כיף, כיף!

שאלת תם
למה כל החגים בבת אחת? למה אני צריכה לחכות עכשיו עד פסח בשביל חופש מוצדק מהעבודה?
מתוך: "שאלות שאני אשאל כל שנה מחדש".

תם - מה היא אומרת?
אין כמו חגים ופגישות מרובות עם המשפחה כדי להוציא ממך את המיטב מבחינת איפור וטיפוח כדי שחלילה לא ישאלו איזה מכבש עבר עלייך. אני שמחה שזכיתי דווקא החודש למצוא ולהשתמש במוצרים מצוינים. מקווה להמשיך את הרצף וליפול רק על מוצרים טובים :-)

6 תגובות:

  1. המסקרה נשמעת מעולה, אבל כמו שאמרת.. המחיר :(
    נהניתי לקרוא את הפוסט ויש מצב שבעקבות ההמלצה שלך אני גם אנסה לקרוא את הספר :)

    השבמחק
    תשובות
    1. היא באמת מעולה.. אני מקווה למצוא לה תחליף הולם.
      והספר פשוט מהנה! אני ממש שמחה שמצאתי אותו בעודפים :-)

      מחק
  2. אני איתך, טרנדים זה נחמד אבל כל אחת צריכה לבחור באיפור שהיא אוהבת ומחמיא לה. אני קצת סקרנית לגבי ה-CC, לא רק של קליניק.. חבל שאני בעוצר קניות :(
    לגבי ללין, אני לא בטוחה מה אני חושבת על המיתוג החדש והריחות החדשים... בהזדמנות אני צריכה לבדוק את זה קצת יותר לעומק.
    המסקרה של מאק באמת מדהימה! חבל שעל הריסים שלי רק מסקרות עמידות במים מחזיקות כל היום :(

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני בעוצר קניות! לפחות עד שאסיים קצת מוצרים ואז תהיה לזה הצדקה..
      ה-CC ממש מוצלח, לא הכי זול (הקולורסטיי זול ממנו ועושה עבודה מדהימה בעיניי), אבל יש לו גימור מאוד מחמיא.
      את ללין לא אהבתי במשך הרבה זמן, לא ברור לי הסיבות (נראה לי שאני יותר בחורה של סבון של פעם).
      ולגביי המסקרה של מאק - גם אשלי אמרה שחבל שהיא לא בגרסת העמידה למים כי היא לא יכולה להשתמש על כלות איתה.. לפחות יש תירוץ למה לא לקנות אותה :-)

      מחק
  3. אוי איזה ינשופים מהממים!!!!! אני מתה על ינשופים והם כאלו יפים :)
    הסומק של ג'ייד ממש יפה! מה הסיכוי שהוא מט ? אני לא נמשכת לסמקים גליטרים או שימרים או נוצצים, והאמת עשית לי חשק להתחדש בסומק חדש- דבר שלא נעשה זמן רב ודורש תיקון!
    המסקרה של mac אכן מדהימה! יש לי כזו רק עם הכתוביות הלבנות עליה ואני כל כך אוהבת אותה! היא עושה אפקט של ואוו פשוט.
    אני שמחה לדעת שהסבון עובד בשבילך טוב! היה לי כזה גם שבחר להתפוצץ לי בתיק :(
    אחלה פוסט מאמוש!! ממש נהנתי לקרוא אותו! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. איך אפשר לא לאהוב ינשופים?! :-)
      הסומק אכן מאט, גם אני לא בחורה של נצנצים על הלחיים...

      מחק