יום שבת, 18 באוקטובר 2014

Empties - מוצרים שסיימתי אותם ואיתם

אני חייבת להודות, אני מתקשה להיפרד ממוצרי איפוח וטיפוח. אפילו אם מוצר מסוים ממש איכזב אותי, יש לי קושי ממשי להחליט שמספיק ולשים אותו בפח. אבל המציאות קובעת שכדי למצוא מקום למוצרים חדשים וכדי לשכנע את בעלי שאין לי מספיק מוצרים, החלטתי להיפרד מחלק מהם אך לא לפני שאספר לעולם את דעתי עליהם.

כמו כן, חלק מהמוצרים לא באמת גמורים. הם פשוט היו אכזבה אחת גדולה. הם לא התאימו לי לגוון, לסוג העור, היו לא עמידים ועוד רבות התלונות. מוצרים אלה אמנם לא ימצאו את עצמם בפח אלא יחפשו בית חם ותומך אצל אחרים. אבל במידה שיכשלו - הם יעשו את הטיול הגדול לחירייה.

דרך אגב, מכירים את הסרטונים של הבחורה ההזויה הזאת ש"עושה קניות" בפחים? לא תאמינו מה היא מוצאת: http://www.youtube.com/watch?v=N4IyalTDTWY. הזוי ביותר.

מוצרים שסיימתי אותם
  • אין ספק ש"סבון של פעם" היא אחת החנויות האהובות עליי על אף שמתוך מגוון הריחות שלהם אני אוהבת אולי שניים וחצי. המוצרים בעיניי הם פשוט מצוינים ומרגישים באיכות החל מההתמרחות הראשונה. לאחר השקת הקולקציה של טיפוח הפנים, אצתי רצתי לנסות את קרם העיניים. פה נפלתי. הקרם עצמו מריח נעים, מעין ים ואלמוגים, והספיגה שלו מהירה. אבל לא חשתי בשום שינוי ניכר לעין במראה העיניים שלי. והמחיר? יקר. לא יקר כמו אליזבת' ארדן אבל יחסית למותגים הקיימים בפארמים - יקר.
    מחיר: 89 ש"ח.

  • נר מאותו המותג, בריח Crystal Glam, שהיה פשוט מצוין. הריח הזה הוא מהאהובים עליי בחנות (שמעתי שמועה מרושעת שהריח הזה הוא מהדורה מוגבלת. מקווה שזאת טעות). ברגע שהדלקתי אותו התפשט בחדר הריח המהמם הזה ונהניתי מכל רגע. אני לא זוכרת איך קיבלתי את הנר עצמו אבל כשהלכתי לחפש אותו בחנות, נחרדתי לגלות שמחיר האריזה הגדולה יותר שלו היא לא פחות מ-79 ש"ח! לנר! כמובן שהתרגזתי ואני ממתינה לאחותי שתחזור מארה"ב עם נרות של Bath & Body Works בריחות מצוינים לא פחות ובמחירים שפויים.


מוצרים שסיימתי איתם
  • בקטגוריה הזו יש המון מוצרים מאיל מקיאג'. אני מודה שנתתי עוד ועוד הזדמנויות אבל הפעם האחרונה הייתה באמת גרועה. קניתי במבצע של "קני 700 שלמי 300" והייתי בדיוק חסרת מייקאפ וזה היה טרם תקופת הצפייה בסרטוני יוטיוב. אז קניתי שלושה מוצרים: מייקאפ נוזלי, מייקאפ מינרלי וספריי לקיבוע האיפור

אני חייבת להודות שעל פניו באמת למוצרים יש גימור עדין ויפה על הפנים  ועדיין הכיסוי הוא מצוין. גם במשך שעה ממריחת המייקאפ הנוזלי או פיזור המייקאפ המינרלי זה עדין כך. וגם אחרי שעתיים.
אך לאחר מכן... אוי הזוועות. מכירים את זה שהמייקאפ החליט לפצוח בטיול שנתי על הפרצוף ופשוט נוסע ממקום למקום? אז ככה. העמידות של המוצרים האלה פשוט מזעזעת. ולא משנה באיזה פריימר השתמשת מתחת או באיזה פודרה סגרת מעל - הפרצוף שלי פשוט "ירק" אותם החוצה.
לגביי ספריי הקיבוע - למעט ריח מרענן ונעים מאוד, לא שמתי לב לשינוי מסוים כאשר השתמשתי במוצר אבל עדיין לא ויתרתי עליו.
  • מוצר נוסף מאיל מקיאג' הוא השפתון שלהם - בגוון Pink Lady, שפשוט מרגיש על השפתיים לא נעים, מן תחושה גרגירית כזאת. באופן כללי לאחר מספר שימושים האודם עצמו נראה בלתי מושך בעליל לשימוש.

  • פלטת הצלליות של פנינה רוזנבלום. האמת שחברה הביאה לי אותם לפני כמה שנים ופשוט לא מצאתי את עצמי מתחברת לאף צללית בה. כשהתחלתי להתחבר לאיפור והצלחתי למצוא בה גוון וחצי שראויים לשימוש, גיליתי שרמת הפיגמנט בהן נמוכה ומתקבל על העין צבע חלש מאוד וגם שונה ממה שנראה בפלטה עצמה. הכי ביוש.
  • פריימר של חברת Revlon. עוד דוגמה למוצר שהתפשרתי עליו בגלל המחיר וחוסר ידע. כשהתחלתי להתעניין באיפור ולנסות להבין מה מתאים לי (עור שמן), הבנתי שפריימר יסייע לי בקיבוע המייקאפ. ובגלל שהיה לי ידע מוקדם שרבלון היא חברה טובה והיה עליו מחיר טוב רכשתי אותו. חוץ מריח לא נעים, וחומר שתמיד מתייבש בקצה המשאבה, המוצר הזה פשוט גרוע. 

  • מאותו המותג, ובאותה הקניה, רכשתי גם את קרם ה-BB. חוץ מהעובדה שהצבע לא מתאים לי, הוא שומני בטירוף ומבריק עליי. ממש אכזבה.

תם - מה היא אומרת?
אני יודעת שאני נשמעת ממש קוטרית והתלוננתי על הרבה מוצרים. אבל להגנתי ייאמר שאת רובם רכשתי לפני שהתחלתי להתעניין ולהבין יותר בענייני איפור וטיפוח.
היום יש לי במדף האיפור מוצרים נהדרים (יותר ופחות) וכשאסיים אותם אוכל לסקור אותם בהנאה ולהמליץ. כרגע אני יכולה רק לנסות ולהזהיר מפני מוצרים בינוניים וגרועים.


אחרי החגים שמח לכולם! :-)

6 תגובות:

  1. אחלה פוסט! רק שתדעי שזה סוג הפוסטים האהובים עלי! ככה את שומעת איך המוצר באמת...אני תמיד לפני קנייה גדולה עושה רשימה של דברים ובודקת לרוב כדי לא לקנות סתם...
    אם את רוצה אגב bb cream שטוב לעור שמן , הגרנייה בשפורפרת הארוכה מעולה!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מקסימה!
      אין ספק שכיף לקרוא חוות דעת של מישהו רגיל עם עור לא רגיל :-)
      ויש לי את הBB של גרנייה, הוא פשוט נותן פוש אחרון של חומר אז עדיין לא נכנס לרשימה.. (אבל ה-CC של קליניק עוקף אותו לחלוטין).

      מחק
  2. הנר נשמע לי ממש שיחוק! אבדוק בהזדמנות :)

    השבמחק
  3. מסוג הפוסטים שאני הכי אוהבת לקרוא
    גם אני עשיתי סדר לא מזמן וזרקתי פלטה של פנינה רוזנבלום מה שמזכיר לי שיש לי עוד אחת אבל היא ממש מנצנצת ככה שלא נראה לי שהשתמש בה

    השבמחק
    תשובות
    1. יש מצב שבגלל זה היא סיימה עם הקוסמטיקה?
      *פלטות גרועות*

      מחק