יום שישי, 17 באוקטובר 2014

קניות מאייהרב - iherb Haul

אז מכירים את זה שכולם מדברים על קניות מאתרים מחו"ל אבל אתם מתקשים לאמץ את הרעיון בגלל מליון ואחת סיבות? לדוגמה, חושדים במהימנות האתר או פוחדים להזמין גוון מייקאפ/שפתון/סומק שלא מתאים?

אז לפחות אתר אחד יכול להסיר דאגה מליבכם ואתם יכולים להזמין חופשי.
אתר iherb - אתר טבעוני, אורגני שאפשר למצוא בו המון סוגים של מוצרים החל מתוספי מזון ועד כמובן איפור וטיפוח.

לאחר ששמעתי עליו רבות ואין אף יוטיוברית שמכבדת את עצמה שלא הזמינה משם (אפילו הצעירות מביניהן), החלטתי לשוטט באתר ולהזמין לי משם מספר מוצרים.

לפני שהתחלתי יצאתי ממספר נקודות הנחה:
1. כל הזמנה שאבצע לא תעלה על 75 דולר (לרבות דמי משלוח) על מנת שלא אצטרך לשלם מע"מ על החבילה.
2. משקל החבילה לא יעלה על 4 פאונד (ליברות) כדי שמחיר המשלוח מהאתר לא יהיה גבוה יותר מארבעה דולר (החל מארבעה פאונד ומעלה מחיר המשלוח קופץ ל-12 דולר..).
3. להשתמש בקוד קופון כדי שבקניה הראשונה שלי אזכה להנחה של 10 דולר.
צריכים לקוד קופון? הקישו 
BNV872 או כנסו דרך הקישור הבא: http://www.iherb.com?rcode=BNV872


אז מה בחרתי לעצמי?

סט מברשות של חברת Real Techniques -
Real Techniques, Sam's Picks Exclusive Brush Set 
המוצרים הכי מוכרים באתר הם ללא ספק המברשות של חברת Real Techniques שנמכרות באתר במחירים הזולים ביותר שיש ברשת (לפחות לפי מה שאני ראיתי). אפשר לקנות את המברשות במארזים לפי סוג השימוש: מברשות לאיפור בסיס, מברשות לעיניים ועוד. כמו כן אפשר לקנות את המברשות בבודדות לפי הצורך. היות שעד היום השתמשתי במברשות מביוטי קייר (שיש מוצלחות ביניהן) אין מה להשוות לביצועי המברשות שקיבלתי. הסט שרכשתי כולל מברשות לכל סוגי האיפור וחלקי הפנים והן מחליפות אצלי כמעט את רוב המברשות שרכשתי עד היום. מומלץ ביותר!
עלות: 29.99 דולר.


מברשת להנחת צלליות של Real Techniques -
Real Techniques, Your Eyes/Enhanced, Shading Brush
מברשת נוספת מבית Real Techniques, לצורך הנחת צלליות בסיס על כל העפעף. מבין המברשות היא הפגינה ביצועים פחות טובים מחברותיה למותג, אך עדיין ביצועיה עולים על המברשות הרגילות בשוק.
עלות: 6 דולר.


מברשת להנחת איפור בסיס של EcoTools - 
EcoTools, Retractable Foundation Brush
לאחר כל ניסיון אפשרי להנחה ראויה של קונסילר מתחת לעיניים, ולאחר שחטפתי שבץ למראה מחירי המברשות של חברת סיגמא (Sigma) החלטתי ללכת על אלטרנטיבה זולה יותר. חברת EcoTools היא מותג המאמין במחזור חומרים (מעדיפה לא לדעת מה המברשת שקיבלתי הייתה פעם. מקווה שלא משהו שניגבו איתו בשירותים). המברשת עצמה בעלת צורה מחודדת שפשוט מושלמת למריחת הקונסילר בזווית הפנימית של העין. כבונוס, ניתן גם לסגור אותה ולשאת אותה בתיק האיפור בצורה היגיינית לחלוטין. מומלץ!
עלות: 5.99 דולר.


סט צלליות של חברת E.L.F - 
E.L.F. Cosmetics, Little Black Beauty Book - Warm Edition
לאחר שיטוטים ברחבי האינטרנט וקריאת חוות דעת על המותג, הבנתי שחברת E.L.F היא לא יותר מאשר ביוטיקייר האמריקאית. המחירים זולים מאוד ואיכות המוצרים שנויה במחלוקת. עם זאת, כמו בביוטיקייר גם ב-E.L.F, יש מציאות. החלטתי לרכוש את סט הצלליות הזה במהדורת ה-warm, אך הוא גם קיים במהדורות נוספות (Cool, Natural). הצבעים עצמם מאוד יפים אך הפיגמנט בהם ח-ל-ש מאוד ועל מנת להוציא צבע ראוי יש למרוח מהצללית שוב ושוב. עייפתי. למרות זאת, בשל גודל הפלטה וכך שנסגרת בצורה טובה ובגודל קטן, היא מושלמת לנסיעות ולתיק איפור. 
עלות: 6 דולר.


שפתון לחות לשפתיים של חברת Sierra Bees - 
Sierra Bees, Organic Pomegranate Beeswax Lip Balm with Vitamin E
כחובבת שפתוני לחות, ראיתי את המחיר של השפתון הזה, חצי דולר בלבד, וידעתי שאין לי מה להפסיד. בפועל, לא רק שלא הפסדתי, גם הרווחתי בענק! זה השפתון לחות הכי טוב, נעים, ריחני וטעים שהיה לי מעולם. אישית בחרתי בריח רימון והוא ממש טבעי ולא מלאכותי, והשפתון נמרח בצורה נעימה על השפתיים ולא כבדה ומעניק לחות מצוינת. מומלץ בחום!
עלות: 0.5 דולר.


שפתון לחות לשפתיים של חברת Cococare - 
Cococare, Cocoa Butter Lip Balm
בגלל שקקאו הוא אחד המוצרים האהובים עליי (בכל צורה אפשרית, מבחינתי קינוח ללא קקאו - הוא לא קינוח), החלטתי לנסות גם את שפתון הלחות הזאת. הוא משמעותית פחות טוב מזה של Sierra Bees: הוא כבד על השפתיים, הריח שלו לא נעים (מזכיר את הריח של שפתון הלחות של Weleda). החלטתי לנצל אותו רק לפי השינה כדי שבלילה יעשה את עבודתו כי הוא באמת מעניק לחות. אפשר לוותר.
עלות: 1.5 דולר. 


סבון אפריקאי שחור של חברת Nubian Heritage - 
Nubian Heritage, African Black Soap Bar
אז הסבון הזה הוא אחד מרבי המכר באתר והוא ידוע בשל סגולות הריפוי המיוחסות לו. מי שסובל מפצעים בפנים או בגוף אמור לראות שיפור ניכר לאחר תקופת שימוש בו. הסבון יכול להגיע בגרסה מוצקה או בנוזל, כשאר הסבון המוצק זול יותר. לצורך התנסות רכשתי את הגרסה המוצקה ואם יפתיע לטובה אשקול גם את גרסת הנוזל שהיא נוחה יותר. כיוון שלא פייר לשפוט תוצאות בזמן כל כך קצר, רק אציין שהריח לא רע והוא אכן משאיר עור רך.
עלות: 3.47 דולר.


סבון לחות בריח שקדים של חברת Desert Essence - 
Desert Essence, Sweet Almond Body Wash, Replenishing
לאחר ששמעתי רבות על מוצרי החברה, החלטתי לנסות בעצמי. בחרתי בריח השקדים כי אני נמנית בתוך 5% מהאוכלוסיה שאוהבת מרציפן (בלי עיוותי פנים! זה מעדן!). אך עקב ריבוי סבונים שעליי לסיים קודם טרם יצא לי להשתמש בו. גם נמנעתי מלפתוח אותו כי תוקף המוצר הוא יחסית קצר בגלל המוצר באמת טבעי וללא חומרים משמרים למיטב ידיעתי. אעדכן בהמשך.
עדכון 14.11.14: בתכלס, לסבון יש ריח מרציפן ממש חזק. ממש. אני אוהבת מרציפן אבל להריח כמו זה? לא תודה. מזל שהריח לא נשאר כזה חזק לאחר השטיפה, למעשה אפילו לא נשאר ריח בכלל. לפחות זה מרגיש שהסבון ממש מנקה את הגוף.
עלות: 6.05 דולר.


מי פנים של חברת Humphrey's 
Humphrey's, Redness Reducing Facial Toner, Cucumber Melon Witch Hazel, Alcohol Free
בגלל התדירות בה אני משתמשת במי פנים (בוקר וערב), ובגלל שמי הפנים של קלין & קליר מסתיימים לי יחסית מהר, החלטתי לנסות מי פנים חדשים. אני חייבת לציין שהם עומדים בהבטחתם להפחתת אדמומיות בפנים. הריח מעניין, לא רע בכלל, והוא אכן חף מאלכוהול כמובטח. שווה לנסות.
עלות: 5.25 דולר. 


דאודורנט טבעי של חברת Crystal - 
Crystal Body Deodorant, Roll-On Deodorant
בגלל שמדינת ישראל היא מדבר (אין טעם להתכחש לזה) והלחות כאן שואפת ל-100%, החלטתי לנסות את המוצר הזה ואני חייבת לציין שהתרשמתי לטובה! על אף שהתחלה הופתעתי לגלות שהוא חסר ריח, ולכן הוא מתאים לנשים וגברים), הוא גם ללא אלומיניום, פָּרָבֶּן (חומר כימי מקבוצת חומרים משמרים המשמשים בתעשיית הקוסמטיקה, ושהוא אושר על ידי המרכז לטיפול בסרטן. בנוסף לכל, הוא גם עובד מצוין ומשאיר אותי ללא ריח זיעה למשך יום שלם.
עלות: 3.07 דולר.



שאלות תם
  • iherb היקרים, החלטתם לפנק אותי במוצר מתנה. זה חייב להיות מחק?
    (איזה מבוגר משתמש היום במחק?)


תם - מה היא אומרת?
בעיקר דברים טובים. המחירים באתר מצוינים והמבחר מעולה. ההזמנה קלה לביצוע והמשלוח הגיע יחסית מהר (שבועיים וחצי גג). המוצרים שעלולים להישפך (סבונים וכו') מגיעים בשקית פלסטיק.
לפעמים המוצרים באתר נגמרים מהר אפשר תמיד אפשר להירשם לעדכון כאשר יחזרו למלאי. כמו כן, האתר מפנק במבצעים משתנים של 10% או יותר על כל האתר או על מותג ספציפי. 
כיף כיף כיף :-)

דרך אגב, ההזמנה הבאה שלי משם כבר בדרך...

תוכלו למצוא את iherb:
ודרך הקישור הבא שכבר מוזן קוד ההנחה: http://www.iherb.com?rcode=BNV872

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה