יום שישי, 24 באוקטובר 2014

שגרת טיפוח יומיומית - Daily Routine

"בסוף מתרגלים להכל..."

נכון, בסוף באמת מתרגלים להכל, גם למוצרי טיפוח.
יש לי הרגשה מוזרה כזאת שאחרי זמן מה של שימוש במוצר מסוים, העור שלי "מתרגל" אליו והשפעת המוצר הולכת ויורדת..

אז מה עושים? מבלבלים!
אני אוהבת להשתמש לפחות בשני סוגים מכל דבר על מנת שהפנים לא יתרגלו (שני סוגים של מי פנים/סבון פנים וכו'..) וכך ההשפעה לא חולפת..

כאן המקום לציין שיש לי עור שמן, שללא טיפול מתאים הוא ממש מבריק במהלך היום ושלא נדבר על פצעים... בעיני המוצרים הבאים מתאימים מאוד לעור מסוג זה, אבל ייתכן שרבים מהם גם יתאימו לסוגי עור אחרים.

אז מהי שגרת הטיפוח היומית שלי?
בוקר

את הבוקר אני מתחילה עם סבון פנים של Clear & Clean. יש לו גרגירים עדינים אבל הוא ממש לא שורט את הפנים, להיפך, הוא עדין מאוד ומנקה את הפנים מלכלוכי הלילה. אני מניחה שמחירו משתנה מחנות לחנות, אך המחירים שלו תמיד זולים יחסית ומשתלמים.


לאחר שהפנים מתייבשות אני מנקה אותן עם מי פנים, של חברת Humphrey's, רכישה מוצלחת מ-iherb, המסייעים בהפחתת אדמומיות ובהרגעה כללית של הפנים.


לאחר מכן אני מורחת קרם לחות של ד"ר עור, המיועד לעור שמן. הוא קליל ונספג במהירות בעור.


ומוסיפה קרם עיניים של אליזבת' ארדן שקיבלתי במתנה עם הזמנה שביצעתי מסטרוברינט (strawberryNET) לכבוד 5,000,000 מנויים. גם הוא קליל ונספג במהירות. עם זאת, לא ראיתי שינויים מיוחדים באזור העיניים.


מכאן אני מוכנה כבר להתאפר אבל זה כבר נושא לפוסט חדש לגמרי...

לילה

כאן אני חייבת לטפוח לעצמי על השכם ולספר שלא משנה כמה עייפה אני, לעולם אני לא מוותרת על הורדת האיפור וניקוי הפנים לפני השינה. למה? כי גם ככה לא התברכתי בעור פנים מושלם (לא שאני מתלוננת ולא שהוא כזה גרוע, פשוט ראיתי כבר טובים יותר), אז אני לא רוצה לתת לעור השמן שלי סיבות לבגוד בי.

אני מתחילה כמובן בהורדת איפור העיניים, ומשתמשת במסיר איפור עיניים דו פאזי של לוריאל. הוא נרכש במחיר בדיחה של 25 ש"ח בסופר פארם. מבחינת איכות המוצר, הוא לא יותר מבסדר, די צריך להתאמץ כדי להסיר איתו את המסקרה, וגם אז ברוב הפעמים ימצאו שאריות קלות של מסקרה מתחת לעיניים.


לאחר מכן אני ממשיכה עם הורדת שאר איפור הפנים בעזרת מטלית להסרת איפור. יש כל כך הרבה סוגים וכולם עושים בערך את אותו הדבר, אז בסוגיה הזאת אני באמת מחפשת את המבצעים והולכת על הכי זול.

בסבון הפנים אני משתמשת במהלך המקלחת ונעזרת בגומי חמוד של חברת מדינה מילאנו (ז"ל) שמבצע "מיני פילינג" ובאמת מוריד את הלכלוך שנותר טוב יותר מאשר סתם שימוש באצבעות. 
הסבון לערב הוא של חברת ניוטרוג'ינה האהובה והוא עושה עבודה מצוינת.


לאחר שהפנים התייבשו, אני מנקה אותן עם מי פנים של חברת קלין & קליר, שחותמים בצורה מצוינת את הניקוי ומוודאים שאין שם שאריות של איפור על הפנים. הם נעימים ולא שורפים ועושים עבודה טובה.


ללחות, אני משתמשת באחד משני הסוגים של קרם לחות ללילה שאני אוהבת: הראשון הוא של לוריאל, והשני של ד"ר פישר. שניהם מצוינים, נותנים לחות טובה למהלך הלילה ועם שניהם אני קמה עם עור פנים רך ונקי.


כמובן שאני מוסיפה קרם עיניים (את זה של הבוקר), אני ממתינה לאחד חדש שיגיע בהזמנה השניה מ-iherb. 

לסיום, אם התברכתי באיזה פצעון סורר, הוא מקבל טיפול נקודתי של תכשיר לטיפול בפצעונים של ניוטרוג'ינה. חייבים להודות שאין טיפול קסם (או שעדיין לא גיליתי אותו) ואף תכשיר לא פותר את הבעיות מהיום למחר. אבל הוא בהחלט מצטיין בייבוש מהיר של פצעונים והפיכתם לגלד שנופל תוך יום.

פעם בשבוע

פעם בשבוע אני לגוון באחד מהמוצרים הבאים:
  • פילינג פטרוזיליה של חברת "און מכבים". רכשתי אותו מהקוסמטיקאית שלי שהפתיעה אותי עם המידע הבא: פילינג לא חייב לבוא בצורת גרגירים (!), להיפך, אם יש גרגירים הם נודדים על הפנים במהלך הסיבון ומידי פעם גם מעבירים חיידקים מפצעון לפצעון. ולכן הכירה לי את חברת און המכבים הישראלית שמייצרים מוצרי טיפוח מצמחי מדבר יהודה. הפילינג הוא פשוט משחה לבנה-שקופה שמורחים בשכבה דקה על הפנים. במהלך ההמתנה מרגישים עקצוץ ומרגישים שהמוצר באמת עובד. שוטפים לאחר 5-10 דקות ובאמת מרגישים שעור הפנים ממש רך ונקי. גם אמא שלי (בת 50+) אהבה את המוצר.
  • "טוהר המדבר" של חברת "און מכבים". מדובר במי פנים בצבע חום כהה ובעלי ריח מ-ז-ע-ז-ע שאיתם מנקים את הפנים לפני השינה. אני משתמשת בהן במקרים שאני מרגישה שהפנים שלי בפעילות יותר והן צריכות הרגעה ניקוי עמוק מהרגיל. לאחר הניקוי איתן אני לא מורחת שום דבר נוסף על הפנים וכך הולכת לישון. הם נספגם בפנים בצורה מלאה ולא יורדים על הכרית אבל הריח מלווה אותי עד לשניה שאני נרדמת. בעלי לחלוטין מטיל עליי וטו כשאני איתם...
  • מסיכה לפנים של חברת "און המכבים". מסיכה בגוון ירוק שמורחים הפנים וממתינים 15 דקות לפני השטיפה. גם היא אמורה קצת יותר לייבש את הפנים כאשר יש פעילות יתר מבחינת הופעת פצעונים. והיא אכן מרגיעה.


תם - מה היא אומרת?
  • שגרת טיפוח זה משהו שצריך להתמיד איתו. כשסיפרתי לחברות שלי על שגרת הטיפוח שלי הן היו בהלם ואמרו שהן לא עושות פסיק מזה. הן בכלל שאלו למה צריך קרם עיניים אם אין קמטים (לפי מה שכתבתי פה זה משתמע שחברות שלי גרות במערה לפני 1000 שנה). מיותר לציין שקרם עיניים הוא טיפול מנע ואם כבר מופיעים קמטים אין מה לעשות איתם? (מבחינת קרמים, לא בוטוקס). 
  • הערה קלה: לגביי הצמר גפן איתו משתמשים למי הפנים ולמסיר איפור, אין ספק שהפדיות עולות יותר מסתם צמר גפן בשקית אבל שימוש בסתם צמר גפן תלוש סופג יותר חומר מהמוצר ולא באמת צריך את כולו וגם לא באמת ניתן להשתמש בו. אז אמנם בטווח הקצר הפדיות עולות יותר, אך החיסכון במוצרים גדול יותר.

  • על סבונים וקרם גוף אני אפילו לא מתחילה לדבר כי זאת באמת התמכרות. כל ערב סבון וקרם לחות אחר... זה לגמרי מצריך פוסט חדש :-)
טיפוח יומיומי מהנה כולם!

2 תגובות:

  1. אחלה פוסט!! על חברת און כוכבים אף פעם לא שמעתי! נשמעת כמו חברה לעניין! הפילינג פטרוזליה נשמע ממש מגניב!!! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה :-)
      הקוסמטיקאית שלי הביאה לתשומת ליבי את העובדה שעל פי חוק אסור למכור בפארמים מוצרים עם חומר פעיל בריכוז גבוה, כי לא תמיד יסבירו לך איך להשתמש בהם כמו שצריך. זאת לעומת הקוסמטיקאיות ורופאי העור שמוכרים לך מוצר עם חומרים פעילים בריכוז גבוה כי את מקבלת הסבר אישי על אופן השימוש..
      לכן לא תראי מוצרים מסוימים בפארמים אלא רק אצל קוסמטיקאיות ורופאי עור.. :-)

      מחק